Szkoła Damskiego i Męskiego Stylu miała przyjemność prowadzić zajęcia z etykiety i wizerunku w biznesie dla studentów MBA.

zajęcia z etykiety i wizerunku w biznesie
Style Coach i Cool Hunter, Agnieszka Świst-Kamińska miała przyjemność po raz kolejny poprowadzić zajęcia dla studentów studiów podyplomowych  MBA. prowadziła zajęcia z etykiety i wizerunku w biznesie. Zajęcia były prowadzone w formie teoretycznej oraz praktycznej i obejmowały takie zagadnienia, jak:

  • strój biznesowy,
  • zasady savoir vivre,
  • strój biznesowy damski,
  • strój biznesowy męski,
  • elementy psychologii biznesu – struktogram.

Podczas zajęć, Style Coach, podkreślała, jak ważną rolę odgrywa wizerunek w biznesie. Zaledwie pierwsze cztery sekundy spotkania z druga osobą są kluczowe i decydują o dalszej komunikacji. Ma to ogromne znaczenie nie tylko na co dzień, ale przede wszystkim w biznesie, Przecież wszyscy chcemy się dobrze sprzedawać/ Warto pamiętać również o tym, że ubiór manifestuje pozycję społeczną, zamożność, a także stan ducha.

kreowanie wizerunku w biznesie

 

Zajęcia obejmowały również make up biznesowy, który charakteryzuje się subtelnością oraz naturalnością. Ma on na celu przede wszystkim wyrównanie kolorytu, zniwelowanie oznak zmęczenia takich jak cieni pod oczami czy poszarzała cera od wielu godzin pracy w zamkniętym pomieszczeniu, zdradza tajniki, co robić, aby twarz wyglądała świeżo oraz promiennie.

Wizerunek w biznesie – dlaczego jest tak ważny?

Wizerunek w biznesie odgrywa niezwykle istotną rolę. Profesjonalny wygląd sprawia, że osoby, z którymi prowadzisz biznesowe rozmowy, traktują Cię poważnie. Ponadto, to, jak wyglądasz, świadczy nie tylko o Tobie, ale również i o firmie, produkcie lub usłudze. Za pomocą stylizacji, wyglądu oraz postawy możesz wzmocnić siłę przekazu. Na wizerunek biznesowy składa się nie tylko odpowiednio dobrany strój, ale również zadbana twarz, dłonie oraz wyprostowana postawa. Kolor mają ogromny wpływ na psychikę. Czy wiedzieliście, że kolor niebieski jest kolorem biznesu? Czerwony to siła, a żółty jest zakazany na spotkaniach biznesowych, bowiem oznacza nieszczerość. Pamiętaj, że ubiór należy dobrać do:

  • zawodu, jaki wykonujesz,
  • stanowiska, jakie zajmujesz,
  • okoliczności spotkania, pory dnia.

 

Serdecznie dziękujemy za zaufanie i życzymy studentom samych sukcesów w życiu zawodowym. Zapraszamy również do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń. Nasza oferta jest kierowana przede wszystkim do ludzi, którzy pragną poznać normy oraz zasady biznesowego dress code’u, a także umiejętnie komunikować strojem i postawą wartości swojej firmy.

wizerunek biznesowy