Blog

O tym piszemy

Najnowsze wpisy na blogu

strój biznesowy

Jak dobrać letni strój biznesowy?

Lato wcale nie musi oznaczać kompromisów między komfortem a elegancją. Choć upały kuszą zwiewnymi sukienkami i T-shirtami, biurowy dress code rządzi się swoimi zasadami. Jak więc połączyć wygodę z profesjonalnym

Czytaj dalej »

Kultura osobista w biurze. Błędy, których nie popełnia profesjonalista

Kultura osobista w miejscu pracy to nie tylko kwestia dobrego wychowania, ale jeden z filarów profesjonalizmu. W biurze, gdzie codziennie spotykamy się z różnymi osobowościami, obowiązują jasne zasady savoir vivre. Wysoka kultura osobista wpływa nie tylko na atmosferę w zespole, ale również na to, jak jesteśmy postrzegani przez przełożonych, klientów czy współpracowników.

Czytaj dalej »

Główne zasady zachowania asertywności w relacjach z klientem

Relacja z klientem opiera się na szacunku, empatii, ale też na wyraźnym wyznaczaniu granic. Dlatego w sytuacji, kiedy oczekuje się wszystkiego na już”, umiejętność spokojnego, zdecydowanego i kulturalnego reagowania staje się nie tyle dodatkiem, ile koniecznością. Tu właśnie pojawia się asertywność. To kompetencja zawodowa, która pomaga zadbać o siebie i jednocześnie o jakość kontaktu z klientem. Dziś przedstawimy główne zasady zachowania asertywności w relacjach z klientem.

Czytaj dalej »

Jak ćwiczyć emisje głosu?

Czy zdarzyło Ci się słuchać kogoś, kto mówił niewyraźnie, monotonnie lub zbyt cicho? A może samemu masz poczucie, że Twój głos nie zawsze oddaje to, co chcesz przekazać? Emisja głosu to jeden z elementów skutecznej komunikacji, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Dlatego świadoma praca nad głosem jest nieoceniona. Dziś podpowiemy, jak ćwiczyć emisje głosu, które pomogą Ci wzmocnić swój głos, poprawić jego jakość i zadbać o jego higienę głosu.

Czytaj dalej »

Jak się ubrać na konferencję? Porady stylistki

Udział w konferencji to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy i nawiązania kontaktów zawodowych, ale także moment, w którym Twój wygląd może powiedzieć o Tobie więcej niż słowa. Odpowiedni strój na konferencję pomaga zbudować profesjonalny wizerunek, zwiększa pewność siebie i sprawia, że jesteśmy odbierani jako kompetentni i wiarygodni. Zobacz, jak się ubrać na konferencję i poznaj praktyczne porady stylistki.

Czytaj dalej »

Jak dobrze rozpocząć przemówienie?

Jak dobrze rozpocząć przemówienie. Pierwsze wrażenie trwa zaledwie kilka sekund, ale jego wpływ może decydować o sukcesie albo porażce całego wystąpienia. Niezależnie od tego, czy stoisz przed dużą publicznością, czy prezentujesz projekt w pracy, sposób, w jaki rozpoczynasz swoje przemówienie, ma ogromne znaczenie. To właśnie te początkowe chwile decydują o tym, czy Twoi słuchacze będą zaangażowani, czy też ich uwaga odpłynie w siną dal. Jak dobrze rozpocząć przemówienie? Przygotowaliśmy kompleksowy przewodnik, który pokaże Ci najlepsze strategie, a także dostarczy inspirujących przykładowych otwarć.

Czytaj dalej »
Warto wiedzieć

Psychologia i rozwój

Sesja wizerunkowa – dlaczego warto?

Szkoła Damskiego i Męskiego Stylu miała przyjemność kolejny raz realizować profesjonalną, wizerunkową sesję zdjęciową dla klientki. Style Coach, Agnieszka Świst-Kamińska, robiła make up, fryzurę oraz stylizację. Czym jest sesja wizerunkowa i dlaczego warto ją wykonać?

Czytaj dalej »
Polecamy

Najczęściej czytane

hear-430x280
Sprawdź 5 zasad aktywnego słuchania, które poprawią jakość Twoich relacji z innymi ludźmi i sprawią, że będziesz lepszym słuchaczem.
perf-430x280
Oferta pachnideł skierowanych do mężczyzn jest obecnie bogata jak nigdy dotąd. Jak właściwie używać męskich perfum? Dziś podpowiadamy.
jak-nosic-marynarke-damska-430x280
Jak nosić marynarkę damską? Na wiele sposobów! Ten element garderoby jest bardzo uniwersalną bazą do stworzenia wielu outfitów.
jak-nosic-golf-430x280
Golf to obowiązkowy element jesienno-zimowej garderoby. Jak nosić golf? Przedstawiamy najmodniejsze stylizacje na jesień i zimę.
Tylko u nas

Wywiady Agnieszki Świst-Kamińskiej