Szkoła Damskiego i Męskiego Stylu miała przyjemność przeprowadzić szkolenie dla Urzędu Miasta w Jaśle.

szkolenie w jaśle

Szkolenie dla pracowników Urzędu Miasta w Jaśle

Agnieszka Świst-Kamińska po raz kolejny wcieliła się w rolę wykładowcy. Tym razem przeprowadziła szkolenie dla pracowników Urzędu Miasta Jasło, które odbyło się w formie wyjazdowej. Szkolenie obejmowało tematykę:

  1. Komunikacji,
  2. Wizerunku,
  3. Asertywności.

Serdecznie dziękujemy za zaufanie, fantastyczną atmosferę, a także możliwość tworzenia tak ważnego projektu. 

szkolenie dla pracowników urzędu miasta

Cele szkolenia – komunikacja, wizerunek, asertywność

Podczas szkolenia, Agnieszka Świst-Kamińska, poruszyła następujące kwestie:

Komunikacja

W instytucjach, takich jak Urząd Miasta, niezwykle ważna jest umiejętność komunikacji z klientem.  Podczas szkolenia, Agnieszka Świst-Kamińska, poruszyła tematykę różnych zachowań klientów oraz:
  • wywierania wpływu,
  • asertywności,
  • motywacji,
  • radzenia sobie z emocjami,
  • pozyskania informacji na temat swoich mocnych i słabych stron podczas pracy z trudnym klientem.

Szkolenie z komunikacji miało na celu przekazanie wiedzy uczestnikom z zakresu skutecznych oraz poprawnych wzorów komunikowania się, obejmując również tzw. „trudnych klientów”. Pracownicy zdobyli umiejętności, dotycące:

  • komunikacji,
  • budowania relacji z klientem, 
  • skutecznego motywowania w procesie pomagania,
  • poprawy jakości pracy pracowników, co przekłada się na zadowolenie z wykonywanej pracy.

Budowanie pozytywnego wizerunku instytucji

W ramach szkolenia pracownicy Urzędu Miasta w Jaśle zdobyli wiedzę, dotyczącą:

  • tworzenia własny wizerunek,
  • prowadzenia platform, mediów społecznościowych, takich jak facebook, instagram,
  • budowania pozytywnego wizerunek placówki w social mediach.

Warto mieć świadomość, że kreowanie pozytywnego wizerunku, zarówno własnego, jak i instytucji jest trudnym i czasochłonnym procesem, który wymaga zaangażowania. Obecnie polega on nie tylko na profesjonalnym podejściu do klienta podczas spotkań, profesjonalnej obsługi, ale również istnienia w Internecie. Dzięki temu instytucja kojarzona jest z nowoczesną marką, której zależy na dopasowaniu się do trendów technologicznych.

SW związku z tym strategia marketingowa musi zostać rozszerzona o Internet, co pozwoli na stworzenie autentycznej reputacji, nawiązaniu kontaktu z ludźmi, a także zyskania dobrej opinii.

Budowanie strategii marketingowej, również w Internecie, to niezwykle trudne zadanie. Strategia powinna być dokładnie przemyślana, zaplanowana, a na samym końcu odpowiedni realizowana, aby uzyskać cel. Proces kreowania wizerunku polega przede wszystkim na wykreowaniu pozytywnych skojarzeń, emocji, odczuć, wartości oraz opinii. Wszystkie te działania:

  • przyciągają,
  • angażują,
  • budują relację,
  • tworzą poczucie bycia otwartym.

Asertywność

Szkolenie dla pracowników w Urzędzie Miasta w Jaśle obejmowało tematykę asertywności. Celem takiego szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej z asertywnością, co pozwoli na:

  • odmawianie bez poczucia winy,
  • reagowanie na krytykę,
  • swobodne wyrażanie swojego zdania,
  • rozmowę z agresywnym klientem.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń.

szkolenie dla pracowników urzędu miasta w jaśle