Szkoła Damskiego i Męskiego Stylu miała przyjemność przeprowadzić szkolenie dla Urzędu Miasta w Jaśle.
Szkolenie dla pracowników Urzędu Miasta w Jaśle
Agnieszka Świst-Kamińska po raz kolejny wcieliła się w rolę wykładowcy. Tym razem przeprowadziła szkolenie dla pracowników Urzędu Miasta Jasło, które odbyło się w formie wyjazdowej. Szkolenie obejmowało tematykę:
- Komunikacji,
- Wizerunku,
- Asertywności.
Serdecznie dziękujemy za zaufanie, fantastyczną atmosferę, a także możliwość tworzenia tak ważnego projektu.
Cele szkolenia – komunikacja, wizerunek, asertywność
Podczas szkolenia, Agnieszka Świst-Kamińska, poruszyła następujące kwestie:
Komunikacja
- wywierania wpływu,
- asertywności,
- motywacji,
- radzenia sobie z emocjami,
- pozyskania informacji na temat swoich mocnych i słabych stron podczas pracy z trudnym klientem.
Szkolenie z komunikacji miało na celu przekazanie wiedzy uczestnikom z zakresu skutecznych oraz poprawnych wzorów komunikowania się, obejmując również tzw. „trudnych klientów”. Pracownicy zdobyli umiejętności, dotycące:
- komunikacji,
- budowania relacji z klientem,
- skutecznego motywowania w procesie pomagania,
- poprawy jakości pracy pracowników, co przekłada się na zadowolenie z wykonywanej pracy.
Budowanie pozytywnego wizerunku instytucji
W ramach szkolenia pracownicy Urzędu Miasta w Jaśle zdobyli wiedzę, dotyczącą:
- tworzenia własny wizerunek,
- prowadzenia platform, mediów społecznościowych, takich jak facebook, instagram,
- budowania pozytywnego wizerunek placówki w social mediach.
Warto mieć świadomość, że kreowanie pozytywnego wizerunku, zarówno własnego, jak i instytucji jest trudnym i czasochłonnym procesem, który wymaga zaangażowania. Obecnie polega on nie tylko na profesjonalnym podejściu do klienta podczas spotkań, profesjonalnej obsługi, ale również istnienia w Internecie. Dzięki temu instytucja kojarzona jest z nowoczesną marką, której zależy na dopasowaniu się do trendów technologicznych.
SW związku z tym strategia marketingowa musi zostać rozszerzona o Internet, co pozwoli na stworzenie autentycznej reputacji, nawiązaniu kontaktu z ludźmi, a także zyskania dobrej opinii.
Budowanie strategii marketingowej, również w Internecie, to niezwykle trudne zadanie. Strategia powinna być dokładnie przemyślana, zaplanowana, a na samym końcu odpowiedni realizowana, aby uzyskać cel. Proces kreowania wizerunku polega przede wszystkim na wykreowaniu pozytywnych skojarzeń, emocji, odczuć, wartości oraz opinii. Wszystkie te działania:
- przyciągają,
- angażują,
- budują relację,
- tworzą poczucie bycia otwartym.
Asertywność
Szkolenie dla pracowników w Urzędzie Miasta w Jaśle obejmowało tematykę asertywności. Celem takiego szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej z asertywnością, co pozwoli na:
- odmawianie bez poczucia winy,
- reagowanie na krytykę,
- swobodne wyrażanie swojego zdania,
- rozmowę z agresywnym klientem.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń.
Dodaj komentarz