Weź udział w szkoleniu z obsługi klienta z Agnieszką Świst-Kamińską

Profesjonalna obsługa klienta to nie tylko sprzedaż. To przede wszystkim budowanie długofalowych relacji. Customer centricity to model biznesowy stawiający potrzeby konsumenta na pierwszym miejscu. Dowiedz się, kim jest nowoczesny klient i jakie są jego oczekiwania. Naucz się odbierać wysyłane przez niego sygnały, zarówno werbalne, jak i niewerbalne. Poznaj techniki prowadzenia rozmowy i wywierania wpływu, aby budować lojalność konsumencką i kreować pozytywny wizerunek marki.

Szkolenie z obsługi klienta jest dla Ciebie, jeśli…

Chcesz poprawić jakość obsługi w swojej firmie, instytucji lub organizacji

Rozpoznanie potrzeb klienta to jedna z najważniejszych umiejętności dobrego sprzedawcy, handlowca, pracownika administracji. Poznaj różnice między bezpośrednią a telefoniczną obsługą klienta i techniki, które warto stosować w komunikacji face to face oraz w komunikacji zapośredniczonej.

Chcesz poznać nowoczesne standardy obsługi klienta

Nowoczesny klient jest świadomy swoich potrzeb. Ma wysokie wymagania dotyczące obsługi. Oczekuje spersonalizowanego kontaktu i szybkiego rozwiązania problemu. Usprawnij bieżącą obsługę klientów, wyposażając swoich pracowników w wiedzę o komunikacji i customer experience.

Chcesz dowiedzieć się, jak radzić sobie z „trudnym” klientem

Agresywny klient nie jest Twoim wrogiem. To osoba, której potrzeby na konkretnym etapie procesu obsługi nie zostały w pełni zaspokojone, a emocje niezrozumiane. Zastrzeżenia, reklamacje i obiekcje to szansa na otwarcie nowego rozdziału w relacji sprzedawca – klient.

Chcesz włączyć język inkluzywny do komunikacji

Włącz osoby o szczególnych potrzebach do komunikacji firmowej. Otwartość na różnorodność to jedna z podstawowych zasad nowoczesnej obsługi klienta. Odkryj rolę empatii w procesie sprzedaży. Poznaj standardy obsługi klienta z niepełnosprawnościami czy klienta międzynarodowego.

Komu dedykujemy szkolenie?

Na szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” zapraszamy w szczególności osoby odpowiedzialne za customer experience, czyli m.in. sprzedawców, ekspedientów, pracowników administracji, instytucji i organizacji, doradców klienta, przedstawicieli handlowych, a także kadrę zarządzającą: managerów, team leaderów i właścicieli firm.​

Na szkoleniu z obsługi klienta dowiesz się:

  1. jakie są typy klientów;
  2. jakie rozróżniamy typy osobowości;
  3. jakie są metody wywierania wpływu;
  4. jak być asertywnym w 5 krokach;
  5. czym jest efekt aureoli i jak go rozpoznać;
  6. jak skutecznie się komunikować z klientami;
  7. jak wspierać osoby o szczególnych potrzebach w codziennej komunikacji.

Agnieszka Świst-Kamińska – trenerka komunikacji

Założycielka Szkoły Męskiego i Damskiego Stylu.

***

Absolwentka Londyńskiego Central Saint Martins University of the Arts, Uczelni Nauk Społecznych oraz Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.

***

Związana z branżą modową od ponad 10 lat.

***

Prowadzi szkolenia z wizerunku i komunikacji dla firm oraz osób prywatnych. 

*** 

Doradca do spraw wizerunku, STYLE COACH, COOL HUNTER.

*** 

Doświadczona prelegentka. Prowadzi zajęcia na większości uniwersytetów w Polsce. Przez lata pracowała z wiodącymi stacjami TV w kraju (TVN, Polsat, TVP). Tworzyła własną audycję radiową.

* * *

Klientocentryczność to strategia, której główną „walutą” jest zaufanie. Zaufanie generuje zysk.

* * *

Metodyka szkolenia

Obsługa klienta z niepełnosprawnością, trudny klient, profesjonalna obsługa klienta w urzędzie to zagadnienia, które realizujemy za pomocą interakcji i dyskusji. Uczestnicy kursu poznają techniki radzenia sobie w sytuacjach stresujących i konfliktogennych. Ćwiczą nowo poznane umiejętności w praktyce.

Program szkolenia

  1. Co wpływa na budowanie dobrych relacji z klientem
  2. Pierwsze wrażenie – zasada 3 sekund
  3. Komunikacja werbalna i niewerbalna
  4. Efekt aureoli i zarządzanie wrażeniem
  5. Efekt aureoli – ćwiczenia
  6. Metody wywierania wpływu
  7. Niezdecydowany klient
  8. Modele radzenia sobie z klientem – ćwiczenia
  9. Czy możemy bać się klienta/petenta?
  1. Różne typy klienta
  2. Jak zadawać pytania
  3. Jak umiejętnie słuchać
  4. Parafraza
  5. Jak radzić sobie z emocjami
  6. Ćwiczenia – symulacja rozmowy z „trudnym” klientem/petentem
  1. Poznanie swoich słabych i mocnych stron
  2. Trudny klient – kim jest? 
  3. Jak być asertywnym w kontakcie z trudnym klientem?
  4. Ćwiczenia praktyczne – negocjacje, rozmowa z potencjalnym klientem,
    asertywność
  5. Opanowanie stresu podczas rozmowy
  6. Kluczowe strategie i techniki prowadzenia rozmowy
  7. Praktyczne techniki rozmowy – klucze
  1. Odkrywanie potrzeb klienta poprzez przekraczanie oczekiwań, ułatwianie dostępu i szybki, spersonalizowany kontakt
  1. Rozpoczęcie rozmowy – zainteresowanie klienta
  2. Techniki rozmowy
  1. Forma maila
  2. Zwroty
  3. Styl pisowni
  1. Reakcje na różne zachowania klienta
  1. symulacje rozmowy, filmy poglądowe
  1. Zapoznanie z potrzebami osób z różnymi niepełnosprawnościami
  2. Zachowanie wobec osób z niepełnosprawnością – co robić, a czego unikać
* * *

Emocje tworzą wrażenia, a wrażenia budują Customer Experience. Efektywna obsługa klienta to umiejętność zarządzania emocjami.

* * *

Zapisz się na kurs obsługi klienta, dzięki któremu zaczniesz budować długotrwałe relacje z klientami.

Organizujemy szkolenia indywidualne i grupowe w całej Polsce

(m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach).

Wybrane przeprowadzone szkolenia