Hot news! Media huczą o najnowszej kolekcji marki Balmain zaprojektowanej dla H&M. Chociaż ma ona trafić tylko do wybranych sklepów H&M dopiero 5 listopada, już teraz można ją podziwiać w Internecie!

Winowajczynią tego zdarzenia okazała się Kathryn Swartz Rees – dziennikarka z Chicago, która odkryła lookbok na stronie H&M i udostępniła go na swoim profilu na Instagramie. To za jej sprawą wszystkie media publikują projekty autorstwa Oliviera Rousteinga. Bogate wzornictwo, zdobienia, połyskujące materiały i złote guziki to kwintesencja elegancji. Dzięki najnowszej kolekcji marki Balmain ten sezon będzie naprawdę pasjonujący. Zdjęcia projektów zniknęły już ze strony H&M. Mimo to o trendach, jakie w przyszłym miesiącu będą lansowane w wybranych sklepach H&M, można przeczytać już wszędzie.

Wielkie domy mody uważnie strzegą tego, co jest publikowane w mediach na temat planowanych kolekcji. Spowite tajemnicą projekty są niedostępne dla oczu klientów do momentu premiery. Wszystkie informacje, jakie pojawiają się w mediach, mają za zadanie przyciągnąć uwagę pasjonatów mody i sprawić, aby nowe trendy stały się jeszcze bardziej pożądane przez klientów.

Marka H&M od lat nawiązuje współpracę ze znanymi projektantami. W tej sieciówce już wielokrotnie mogliśmy już podziwiać modę z najwyższej półki. Szerokie grono odbiorców mogło zainspirować się kolekcjami, jakie udostępniła plejada projektantów: Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Victor&Rolf, Roberto Cavalli, Marni, Commes des Garcons, Maison Martin Margiela, Matthew Williamson, Jimmy Choo, Sonia Rykiel, Lanvin, Versace. Każdy z nas chce zakosztować luksusu. Sklepy H&M spełniły marzenia wielu kobiet i mężczyzn, którym luksusowe marki spędzają sen z powiek.

Czy wyciek kolekcji Balmain do mediów był efektem lekkomyślności dziennikarki? A może to celowy zabieg promocyjny? Przecież nic nie stanowi lepszej reklamy niż skandal. Teraz o premierze kolekcji w sklepach H&M mówią wszyscy…