Założycielka Szkoły Męskiego Stylu, Agnieszka Świst-Kamińsk, po raz kolejny miała przyjemność, jako ekspert, udzielić komentarz dla portalu Trójmiasto Deluxe. Tym razem Style Coach i Cool hunter mówiła o luksusowych produktach dla najmłodszych.

„Luksusowe produkty dla dzieci nie są już niszowe. Coraz więcej rodziców stawia na luksus dla dziecka. Dzieje się tak, ponieważ jest to popularne wśród gwiazd. Diamentowe smoczki, wielofunkcyjne łóżeczka, designerskie wózki, ubranka od czołowych projektantów i najdroższe zabawki to dla nich codzienność. W magazynach na całym świecie możemy zobaczyć zdjęcia celebrytów z dziećmi ubranymi tylko w designerskie stroje od np. Burberry, Armaniego czy Louboutina. Pociechy sławnych ludzi stają się ikoną dziecięcej mody. Matki zapragnęły, aby ich dzieci również znalazły w swoich szafach najlepsze produkty, dlatego coraz częściej stawiają na luksus dla swoich maluchów . Niewątpliwie należy tu wspomnieć o perfumach dla niemowląt, które produkuje m.in. Dolce&Gabbana, opisuje się je jako „Miękkość skóry niemowlęcia, świeżość jego oddechu, słodki uśmiech mamy i pierwszy uśmiech”. Co prawda, sam pomysł stworzenia perfum dla maluchów wydaje się kontrowersyjny, ale zdecydowanie wiąże się z luksusem i absorbuje uwagę niejednych, zamożnych rodziców. Wyjątkowe są również kolekcje luksusowych domów mody, które już od pewnego czasu dostrzegły potencjał drzemiący w rynku odzieżowym dla dzieci. Duet Dolce&Gabbana linię dla dzieci ma w swoim portfolio już od 2001 roku.”

Serdecznie dziękujemy Trójmiasto Deluxe za zaufanie i zapraszamy do przeczytania całego artykułu, który znajduje się na stronie.