Marka Burberry słynie z umiłowania klasyki oraz ponadczasowych form. Jednak w najnowszej kampanii na sezon wiosna/lato 2016 udowadnia, że nie boi się nowych technologii. Christopher Bailey  swoją najnowszą kampanię dla Burberry postanowił stworzyć i pokazać właśnie za pomocą jednego z najpopularniejszych mediów społecznościowych – Snapchata.

23

Za obiektywem stanął  Mario Testino, a po drugiej stronie wschodząca gwiazda modelingu Dylan Brosnan (syn Pierce’a Brosnana), a także bliźniaczki Ruth i May Bell, Misha Hart, Eliza Fairbanks i Bella Yentob. Testino publikował zdjęcia na Snapchacie od razu po ich wykonaniu i tak powstała kampania brytyjskiego domu mody na sezon wiosna-lato 2016.

4

Kampania na wiosnę to jedna z najodważniejszych bowiem mamy sporo nagości. na pierwszy plan wysuwają się dodatki, akcesoria i kultowe trencze Burberry. Jednakże poza nimi, modele nie ma ją na sobie nic więcej. W ramach kampanii powstało 40 zdjęć, które stopniowo będą prezentowane od stycznia do czerwca. Dziś pokazujemy Wam pierwsze z nich.

1 5