Marka Burberry co roku przygotowuje specjalną świąteczną kampanię. Tym razem inspiracją stał się kultowy film „Billy Eliot”, który obchodzi w tym roku 15 rocznicę. To piękna historia chłopca, który pragnie zostać tancerzem . Opowieść o spełnianiu marzeń, która daje wiarę w możliwość pokonania przeszkód i osiągnięcia sukcesu dzięki talentowi i ciężkiej pracy. . Kampania nawiązuje do sceny z filmu, a klimat Świąt Bożego Narodzenia buduje magiczną atmosferę. Co więcej, w kampanii pojawiają się gwiazdy: Elton John, będący twórcą muzyki do musicalu opartego na filmie, Michelle Dockery, George Ezra, Michelle Dockery, James Corden i Julie Walters, a także Naomi Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Romeo Beckham i James Bay. Autorem sesji zdjęciowej jest fotograf Mario Testino. Kampanii towarzyszy również video. Ponadto oprócz mody i muzyki, znalazło się miejsce na filantropie. Marka ofiarowała 500 tys. funtów potrzebującym, a gwiazdy przekonazały swoje honorarium na cele charytatywne. To piękny gest! Osobiście jesteśmy zachwycone całą kampanią, zarówno pod względem mody, muzyki jak i zamysłu wsparcia tych, którzy są w potrzebie. Obejrzycie zdjęcia i video i przekonajcie się sami!
Dodaj komentarz