Misja Szkoły

Szkoła Męskiego Stylu ma za zadanie zaspokajać potrzebę wiedzy o produktach luksusowych, poszerzać horyzonty, rozbudzać zainteresowania mężczyzn w zakresie dobrego stylu, smaku i sztuki życia. Misją Szkoły Męskiego Stylu jest podniesienie poziomu wiedzy na temat etykiety biznesowej i umiejętności jej zastosowania w praktyce, a także zwielokrotnianiem kontaktów biznesowych na terenie kraju oraz poza jego granicami. Ma na celu zapoznanie polskich biznesmenów z zagranicznymi rynkami oraz biznesmenów zagranicznych z polskim potencjałem gospodarczym. Szkoła Męskiego Stylu pozwala na wzajemna wymianę opinii, doświadczeń i kontaktów.

Właścicielka

Agnieszka Świst-Kamińska

Założycielka Szkoły Męskiego Stylu Agnieszka Świst-Kamińska doradca do spraw wizerunku, STYLE COACH i COOL HUNTER.

Absolwentka prestiżowego Londyńskiego Central Saint Martins University of the Arts oraz Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej. Udziela eksperckich wywiadów w telewizji oraz w Polskim Radio. Z branżą modową związana od ponad 10 lat.

U podstaw jej pracy jest doradztwo oraz stylizacja męska i kobieca, a także dress code i savoir-vivre biznesowy. Pokazuję jak we właściwy sposób stworzyć wizerunek by osiągać zamierzone cele.

Agnieszka Świst-Kamińska swoją przygodę rozpoczęła na studiach w Londynie, gdzie miała przyjemność studiować u specjalistów światowego formatu:

  • Wykładowca Nicky Andrews — Fashion Styling for Beginners
  • Wykładowca Julianne Lavery — Visual Merchandising Fashion
  • Wykładowca Leigh Keily — Art Direction of Fashion
  • Wykładowca Carol Morgan — Cool Hunting
  • Wykładowca Bridget Miles — Broadcasting

Ukończyła również liczne kursy w zakresie stylizacji męskiej i kobiecej jak Lekcję Stylu Ani Męczyńskiej oraz warsztaty stylizacji Glamour.

Jako pierwsza dostrzegła potrzebę przemian wizerunkowych panów w Polsce, dlatego założyła i rozwija Szkołę Męskiego Stylu, która prowadzi konsultacje personalne jak i zajęcia dla firm w formie szkoleń i warsztatów korporacyjnych. Reprezentując Szkołę Męskiego Stylu współpracuje również z Uczelniami prowadząc zajęcia dla studentów.

Jej atuty jak wyczucie smaku i trendów modowych, komunikatywność, łatwość nawiązywania nowych znajomości, umiejętność szybkiego przenikania do różnych grup społecznych, w połączeniu z wnikliwością obserwacji oraz analizy potrzeb konsumentów sprawiają, że doskonale wywiązuję się z powierzonych jej zadań, jako style coachowi oraz cool hunterowi.

Połączenie obydwu specjalizacji daje jej możliwość maksymalnego wykorzystania wiedzy gromadzonej od ponad dziesięciu lat, prowadzenia obserwacji i wyboru najlepszych form współpracy.

Jako freelancerka współpracowała z redakcją InStyle, a także współtworzyła sesje zdjęciowe z gwiazdami polskiego show-biznesu.

Obecnie współpracuje z wieloma firmami z branży: fashion, fashion segmentu premium i luksus, coaching, polityka, medycyna, motoryzacja, transport, edukacja oraz osobami medialnymi.

Doradza klientom, jak korzystać z mody i sięgać po to, co jest w niej najlepsze dla nich samych. Do osób, które stylizuje podchodzi indywidualnie. Wprowadza klientów w świat marek modowych i umożliwia kontakt z najlepszymi projektantami polskiej branży modowej. Współpracuje z biznesmenami w Polsce od 5 lat, w Londynie od roku.

Swoimi działaniami wspiera ona nie tylko nowo powstałe marki, ale również te, które funkcjonują na rynku od kilkunastu lat i wymagają odświeżenia wizerunku. Sekunduje także firmom nastawionym na optymalizację swoich działań zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Pierwsza w Polsce cool hunter i style coach bierze pod lupę wybory konsumentów w dziedzinach takich jak: moda, motoryzacja, elektronika, dekoracja wnętrz, usługi, design itp. Jako profesjonalny łowca trendów pełni ona rolę doradcy, pomagając firmom w podjęciu właściwych decyzji. Jako cool hunter doradza także firmom we wprowadzaniu nowych produktów na rynek Polski oraz prezentując innowacyjne rozwiązania przy tworzeniu i wdrażaniu ich kampanii reklamowych.