Pojęcie Cool Huntingu pojawiło się w latach 90. XX, w odniesieniu do Cool Hunterów, czyli łowców trendów. Cool Hunterzy przede wszystkim dokładnie obserwują wybory konsumentów, nie tylko w zakresie mody, ale również motoryzacji, elektroniki, dekoracji wnętrz, usług, designu etc., następnie analizując – kreują najlepsze sposoby dotarcia do odbiorców poprzez reklamę, nowe produkty czy poszerzenie grupy docelowej. Z usług Cool Hunterów korzysta niezliczona ilość firm, które chcą jak najefektywniej wyprzedzać rynek. Wśród nich są takie marki jak: Reebok, Bacardi, Burberry, Nestle, Samsung.

OBSERWUJ, ANALIZUJ, ODKRYWAJ

W trakcie współpracy z zakresu Cool Huntingu Klient otrzymuje zarówno teoretyczną jak i praktyczną wiedzę. Dowiaduje się jaka jest różnica między Cool Hunterem a trend-setterem, a także poznaje tajniki komercyjnego życia w Warszawie i nie tylko. Celem współpracy jest zrozumienie jakie mechanizmy zachodzą w relacjach konsument-produkt, nauka analizowania otoczenia i wyciągania wniosków, a także przewidywania przyszłych trendów konsumenckich.


W skład pakietu usług wchodzi: branding marki, w tym pakiet materiałów graficznych, konsultacje w zakresie strona www, portale społecznościowe, poradniki, blogi. Zajmujemy się również przygotowywaniem treści, w tym również treści ofert sprzedażowych, umów współpracy. Rekomendujemy i w imieniu firmy nawiązujemy owocne współprace z partnerami. Dostarczamy gotowe rozwiązania jak i szkolimy pracowników.

Aby poznać pełną ofertę zapraszamy do kontaktu.