Wybór odpowiednich elementów garderoby jest trudny. Zanim przejdziesz do kompletowania swojej szafy, musisz określić jaki styl lubisz, w jakim dobrze się czujesz. Ważne jest również to, w jakim stylu powinieneś chodzić. A zależy to m.in. od stanowiska Twojej pracy. Dziś wyróżnimy style, które powinieneś znać i zaopatrzyć się w elementy go określające.

1.Styl formalny:

Styl ten obowiązuje przede wszystkim w profesjonalnym otoczeniu. Należy go zakładać do pracy, gdzie jest jasno określony dress code. Strój w stylu formalnym komunikuje, że zajmujesz poważną pozycję, a ponadto wzbudza szacunek.

2.Business casual:

Biznes casual to nic innego jak przypadkowy wygląd stworzony dla profesjonalnego środowiska. Różni się od stylu formalnego tym, że jest wygodniejszy. Obecnie ewoluuje on w kierunku „bez garnituru i bez krawata”. Zanim się jednak zdecydujesz na ubiór w tym stylu, upewnij się, że ta wersja jest zgodna z dress code panującymi w Twojej firmie.

3.Styl codzienny:

W dni poza pracą warto skoczyć w wygodne rzeczy: jeansy i ulubioną koszulkę.

4.Ultra Casual:

Ten styl nosi się przede wszystkim latem. Składa się z szortów i zwykłego t-shirta oraz wygodnego obuwia p. slip-onów.

5.Black tie:

Black tie Black Tie” oznacza smoking plus mucha i czarne lakierki. I koniecznie biała koszula

Taki strój zakładać należy na uroczystości takie jak np. premiera w operze czy w filharmonii.

źródło: realmenrealstyle.com