- Coraz więcej osób może pozwolić sobie na dobra luksusowe, aktorki kupują markowe torebki na raty, a w Polsce otwierają się kolejne butiki znanych projektantów. Jako coolhunterka i style coach pomagam moim klientom odnaleźć się w świecie elitarnych marek i pokazuję, które luksusowe produkty okażą się w przyszłości ponadczasowe – stwierdza Agnieszka Świst-Kamińska.

 

Szkoła Męskiego Stylu: Czy warto nabywać dobra luksusowe?

Agnieszka Świst-Kamińska: Zakup produktów luksusowych gwarantuje nam nie tylko przyjemność użytkowania ich, ale również satysfakcję i świadomość, że będą nam służyć przez wiele lat. Jakość ich wykonania jest bardzo wysoka. Często są one wykonywane ręcznie z najlepszych materiałów oraz najdroższych surowców. Dlatego ich trwałość stanowi ważny atut.

-  Czy to prawda, że gwiazdy kupują markowe torebki na raty?

–  Logo znanej marki to prestiż. Każda popularna aktorka, prezenterka lub piosenkarka chciałaby pokazać się na salonach z drogą torebką tak, jak to robią zagraniczne gwiazdy na czerwonym dywanie. Kiedyś nie było to możliwe. Jednak wszystko zmieniło się w chwili, gdy do Polski dotarły produkty luksusowe. Aktualnie w mediach można zaobserwować nie tylko aktorki, ale również blogerki z markowymi torebkami. Te drugie częściej jednak kupują torby za gotówkę.

-  Czy produkty luksusowe od znanych projektantów możemy zakupić przez Internet?

–  Tak, pisaliśmy o tym w naszych „Lekcjach stylu”, jakie publikujemy na blogu www.szkolameskiegostylu.pl/blog. W Polsce już jakiś czas temu pojawiły się butiki znanych projektantów oraz prestiżowe domy mody takie jak Burberry oraz Louis Vuitton. Teraz również przez Internet możemy zamówić wymarzony trencz lub szal i wybrać wysyłkę do Polski. W sklepach internetowych pojawia się odzież duetu Dolce&Gabbana, obuwie od Alexandra McQueena, a nawet luksusowe zegarki takie jak Audemars Piguet. Ekskluzywne marki są w zasięgu ręki.

-  Zakupy przez Internet są dość ryzykowne. Ciężko w ten sposób dobrać np. fason odpowiedni dla sylwetki. Jak sobie z tym radzić?

 Aby zrealizować zakupy w sklepie internetowym, wystarczy zasięgnąć porady style coacha, który doradzi, jaki fason wybrać. Podczas konsultacji internetowych doradzam moim klientom, na jakie kolory i modele odzieży powinni postawić. Pomagam im w stworzeniu idealnej garderoby, która zatuszuje mankamenty ich sylwetki i podkreśli atuty. Pokazuję, jaka stylizacja będzie odpowiednia na daną okazję. Staram się również odświeżyć ich wizerunek, stawiając na najnowsze trendy.

-  Jest pani założycielką Szkoły Męskiego Stylu, która ma za zadanie poszerzać wiedzę o produktach luksusowych i rozbudzać zainteresowanie dobrym stylem. Właśnie powstał nowy oddział firmy – Szkoła Damskiego Stylu. Czy kobiety mogą zdobyć tutaj podobną wiedzę?

– Zarówno klientom, jak i klientkom staramy się przybliżyć sekrety elitarnych marek. Uświadamiamy im fakt, że to, co w Polsce jest jeszcze uważane za luksus, za granicą jest ogólnodostępne. Dzięki nam panie i panowie dowiadują się tego, czym tak naprawdę jest luksus. Pokazujemy im, na co warto postawić. Informujemy ich o tym, co aktualnie jest na topie, a co w przyszłości okaże się ponadczasowe. Dzięki nam garderoba kolejnych kobiet i mężczyzn zyskuje nową jakość. Cieszymy się, że tak wiele osób obdarza nas zaufaniem, korzysta z naszych usług i poleca nas swoim znajomym. Dzięki temu możemy dbać o wizerunek coraz większej liczby Polaków.